mandag 14. mars 2011

Egenvurdering av novelleanalyse

I dag hadde vi novelleanalyse på skolen. Jeg hadde forbrett meg godt, og hadde virkelig lagt en innsatts i å analysere disse novellene. Jeg hadde gått gjennom begge novellene oig bare lett etter kjennetegn, så jeg følte at det hadde jeg greit for meg. Når det kommer til selve presentasjonen føler jeg den gikk greit. Gruppen jeg var på fungerte greit og jeg mener vi klarte diskusjonen godt. Når det kom til min ''egen'' novelle følte jeg at jeg brukte veldig langt tid til å komme til poenget, fordi jeg hadde forbrett meg med kjennetegn, som ikke hadde hatt noe å si hvis jeg ikke hadde forklart noe om selve novellen først. Alt i alt synes jeg det gikk bra, bare synd det ble lite tid så jeg ikke fikk sagt alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar